Promocje
Kiwi 110 ml
Kiwi 110 ml

17,99 zł

Cena regularna: 19,99 zł

szt.
Karmel 110 ml
Karmel 110 ml

17,99 zł

Cena regularna: 19,99 zł

szt.
Jagoda 110 ml
Jagoda 110 ml

17,99 zł

Cena regularna: 19,99 zł

szt.
Hiacynt 110 ml
Hiacynt 110 ml

17,99 zł

Cena regularna: 19,99 zł

szt.
Czekolada 110 ml
Czekolada 110 ml

17,99 zł

Cena regularna: 19,99 zł

szt.
Cytryna 110 ml
Cytryna 110 ml

17,99 zł

Cena regularna: 19,99 zł

szt.
Cynamon i Goździki 110 ml
Cynamon i Goździki 110 ml

17,99 zł

Cena regularna: 19,99 zł

szt.
Ciasteczko orzechowe
Ciasteczko orzechowe

17,99 zł

Cena regularna: 19,99 zł

szt.
Bez 110 ml
Bez 110 ml

17,99 zł

Cena regularna: 19,99 zł

szt.
Akacja 110 ml
Akacja 110 ml

17,99 zł

Cena regularna: 19,99 zł

szt.
Winogron 110 ml
Winogron 110 ml

17,99 zł

Cena regularna: 19,99 zł

szt.
Przebiśnieg 110 ml
Przebiśnieg 110 ml

17,99 zł

Cena regularna: 19,99 zł

szt.
Produkt dnia
Arbuz 120 ml
Arbuz 120 ml

24,99 zł

szt.
Banan
Banan

24,99 zł

szt.
Tulipan 120 ml
Tulipan 120 ml

24,99 zł

szt.
Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

Przykład:

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Eyfel
Al. Krakowska 202
05-552 Łazy

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Eyfel
Al. Krakowska 202
05-552 Łazy

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl