Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Regulamin

 

Regulamin zakupów

Regulamin sklepu internetowego www.eyfel.pl obowiązujący od 5 sierpnia 2018 r.

REGULAMIN

INFORMACJE OGÓLNE

Regulamin Sklepu Internetowego, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, składania zamówień na Towary dostępne w Sklepie Internetowym, dostarczania zamówionych towarów Kupującemu, uiszczania przez Kupującego ceny sprzedaży towarów, prawa Kupującego do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

Sprzedawca zapewnia, że korzystanie ze Sklepu Internetowego będzie poprawne w następujących przeglądarkach: Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej lub Chrome w wersji 32 lub nowszej, na ekranach o poziomej rozdzielczości powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich wpływającego na działanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu – w celu pełnego wykorzystania funkcjonalności sklepu należy je wyłączyć.

Wszystkie ceny podane przez Sprzedawcę są wyrażone w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierającymi podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów oferowanych w Sklepie Internetowym, wprowadzania nowych produktów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie Sklepu lub wprowadzania w nich zmian, zgodnie z niniejszym Regulaminem lub regulaminami danej promocji. Wprowadzane zmiany nie wpływają na skuteczność i sposób realizacji uprzednio złożonych zamówień.

Kupujący zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.


DEFINICJE

Poniższym wyrażeniom użytym w Regulaminie nadano następujące znaczenie:

Adres do reklamacji:
kontakt@eyfel.pl
Al. Jerozolimskie 54/38, 00-024 Warszawa

Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, lecz posiadająca zdolność prawną, dokonująca zakupu u Sprzedawcy bezpośrednio związanego ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową.
Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupu u Sprzedawcy niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Koszyk – lista Produktów sporządzona z oferty Sklepu na podstawie wyborów Kupującego.
Kupujący – zarówno Konsument, jak i Klient.
Miejsce dostawy rzeczy – adres pocztowy wskazany przez Kupującego w Zamówieniu.
Moment wydania rzeczy – moment, w którym Kupujący lub osoba trzecia wskazana przez niego do odbioru rzeczy, wejdzie w jej posiadanie.
Płatność – sposób zapłaty przez Kupującego za przedmiot umowy i dostawę.
Produkt – towary oferowane przez Sprzedawcę do sprzedaży w Sklepie. Zdjęcia Produktów mają charakter poglądowy. Kolory produktów mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych – zależy to m.in. od ustawień monitora (nasycenie barw i inne parametry).
Przedmiot umowy – zamówione przez Kupującego Produkty wraz z usługą dostawy.
Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.sklep-eyfelperfumy.pl, za pośrednictwem którego Kupujący może składać zamówienia.

Sprzedawca:
Fullper Cosmetic Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 54/38, 00-024 Warszawa
NIP: 7010510054, REGON: 362651553


Zamówienia

Zakupu produktu można dokonać rejestrując się na stronie internetowej sklepu oraz podając dane niezbędne do realizacji zamówienia.

Klient wybiera zamawiany Towar, dodając go do koszyka.

Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych wyświetlane jest podsumowanie złożonego Zamówienia.

Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowych i kompletnych danych osobowych – w przeciwnym razie realizacja zamówienia może być niemożliwa.

Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.

Nieprawidłowo wypełnione formularze nie stanowią zamówienia i nie będą realizowane – w szczególności formularze nie zawierające numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mail umożliwiającego potwierdzenie zamówienia.

W przypadku wątpliwości co do treści formularza zamówienia, Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia do czasu ich wyjaśnienia. Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.

Złożenie zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty za wybrane towary, a przedsiębiorca zobowiązuje się do dostarczenia towarów bez wad.

Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.


Formy płatności

Płatność za produkty zakupione w Sklepie odbywa się według wyboru Klienta wskazanego w formularzu zamówienia:

  • przelewem na numer rachunku bankowego Bank Millennium SA 58 1160 2202 0000 0002 9039 9330,

  • płatność PayU.


Dostawa

Zamówione rzeczy dostarczane są Klientowi według jego wyboru za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost S.A. Klient może również odebrać zamówione towary osobiście lub w paczkomacie.

Dane przesyłki będą zawierały imię i nazwisko oraz adres podany przez Klienta. Do przesyłki dołączone zostanie pisemne potwierdzenie istotnych elementów zawartej umowy sprzedaży wraz z regulaminem i załącznikami.

Klient ma prawo wyboru – w granicach określonych formularzem zamówienia – sposobu i firmy dostarczającej. Dokonując wyboru, wyraża również zgodę na cenę dostawy.

Czas realizacji zamówienia wynosi do 14 dni od daty ostatecznego potwierdzenia zamówienia przez Klienta. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z błędnego adresu lub innych przyczyn leżących po stronie Klienta.

Sklep nie odpowiada za problemy techniczne po stronie sprzętu, systemów i infrastruktury Klienta, które uniemożliwiają poprawne korzystanie ze Sklepu.

Koszty wysyłki ponosi Klient – zależą one m.in. od wagi, wartości przesyłki itp.


Zwrot zamówienia – prawo odstąpienia od umowy

Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy złożyć pisemne oświadczenie i przesłać je podpisane na adres:
Al. Jerozolimskie 54/38, 00-024 Warszawa.

Do przesyłki należy dołączyć numer konta bankowego do zwrotu pieniędzy oraz odesłać zwracany towar na ten sam adres.

Zwrot pieniędzy nastąpi na wskazany rachunek bankowy w terminie ustawowym.

Zwracany towar należy odesłać niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia przesłania oświadczenia o odstąpieniu.

Prosimy o zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością i kopią dowodu zakupu.

Zwracany towar nie może nosić śladów używania wykraczających poza zwykły zakres zapoznania się z produktem – musi posiadać oryginalne metki i być w stanie niezmienionym.


Odstąpienie od umowy

Klient, który nie jest przedsiębiorcą, ma prawo odstąpić od umowy zawartej poprzez Sklep w terminie czternastu dni od dnia dostarczenia rzeczy. Warunkiem skorzystania z tego prawa jest złożenie pisemnego oświadczenia.

Towar dostarczony przez InPost S.A. lub firmę kurierską należy odesłać na adres:
Al. Jerozolimskie 54/38, 00-024 Warszawa.


Zwroty

Jeśli Klient otrzyma przesyłkę w uszkodzonym opakowaniu, powinien w pierwszej kolejności poinformować o tym pracownika Sklepu drogą mailową, a następnie odesłać towar do Sklepu.

Zwrot środków nastąpi na numer konta podany w formularzu zwrotu lub przekazem pocztowym.


Postanowienia końcowe

Zaznaczając odpowiednie pole wyboru, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia oraz przekazania adresu e-mail firmom zewnętrznym w celu realizacji ankiet oceny procesu zamówienia, realizacji zamówienia oraz produktów (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.).

Dla uniknięcia wątpliwości – żadne postanowienie niniejszego Regulaminu nie ogranicza praw Konsumenta wynikających z obowiązujących przepisów prawa w Polsce. W przypadku stwierdzenia takiego postanowienia, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego i Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Wszelkie opinie i pytania dotyczące działania Sklepu oraz oferowanych produktów należy kierować na adres e-mail: info@eyfel.pl